Klasa VI w Bukowinie Tatrzańskiej

W dniach 4-6 czerwca klasa VI wybrała się na wycieczkę do Bukowiny Tatrzańskiej – tam mieliśmy miejsce noclegu, natomiast zwiedziliśmy też Kraków oraz Zakopane. Wyjechaliśmy o 6 rano w poniedziałek i o godzinie 11 w południe byliśmy już w Krakowie, tam czekała na nas pani przewodnik , która oprowadzała i opowiadała nam o Wawelu…

Po wizycie w siedzibie królów polskich udaliśmy się zwiedzić krakowski rynek oraz Kościół Mariacki. Zwiedzanie krakowskich zabytków zajęło nam ponad 4 godziny po czym udaliśmy się do Bukowiny Tatrzańskiej, aby się zakwaterować. Na miejscu okazało się , że ośrodek w którym mieliśmy nocleg okazał się mieć wszystko to czego mogą pragnąć dzieci, czyli : pyszne jedzenie, ładne zadbane pokoje, sale internetową , automaty do gier, stoły do bilarda, piłkarzyki , stoły do tenisa stołowego, basen , w którym znajdowały się sauny oraz jaccuzi , za pensjonatem znajdowały się boiska do koszykówki, siatkówki, piłki nożnej oraz wielki szałas, w którym odbywają się dyskoteki oraz pieczenie kiełbasek, jednym słowem wszystko super!! Jedynym powodem do narzekań była pogoda, która spłatała nam psikusa, gdyż przez cały pobyt było chłodno i  deszczowo. W drugim dniu pojechaliśmy zwiedzać Zakopane, oczywiście spacerowaliśmy po słynnych Krupówkach , wjechaliśmy kolejką na Gubałówkę niestety mgła spowodowała, że nie zobaczyliśmy widoku pięknych gór. Po przyjeździe do ośrodka chętni mogli skorzystać z basenu z czego oczywiście skrzętnie skorzystali , natomiast wieczorem odbyła się dyskoteka oraz pieczenie kiełbasek w szałasie. W środę w dzień wyjazdu z rana poszliśmy kupić prawdziwe góralskie oscypki i udaliśmy się w drogę powrotną. No ale żeby za szybko nie wrócić odwiedziliśmy park rozrywki w Rabce Zdrój , gdzie mogliśmy skorzystać z bardzo wielu karuzeli oraz innych dziecięcych atrakcji. Po zabawie w Rabkolandzie udaliśmy się odwiedzić Wadowice gdzie zjedliśmy pyszny obiad oraz zwiedziliśmy dom, w którym mieszkał Jan Paweł II, a po tym jak już  ujrzeliśmy jak żył nasz Papież poszliśmy zajadać się słynnymi papieskimi kremówkami! Po tym słodkim obżarstwie  obraliśmy kurs na nasze Olszany, w których byliśmy o godzinie 21. Wycieczka była bardzo wesoła i pomimo niesprzyjającej aury bardzo udana i na pewno pozostanie w naszej pamięci, a dodatkowym atutem był fakt, że byliśmy na niej z uczniami szkoły ze Stanowic dzięki czemu nawiązaliśmy nowe znajomości!!

Powiązane treści

Comments

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Udostępnij artykuł

Ostatnie artykuły

KOMUNIKAT

W związku z utrzymującym się zagrożeniem epidemicznym, DO ODWOŁANIA przedłuża się obowiązek zakrywania ust i nosa przez osoby dorosłe oraz uczniów klas IV-VIII w...

List Dolnośląskiego Kuratora Oświaty do Rodziców

Szanowni Państwo! 1 września rozpoczął się rok szkolny 2020/2021. Rok wyjątkowo trudny, stojący bowiem pod znakiem bezprecedensowego wyzwania jakim...

Komunikat dla rodziców

W związku z przypadkami wchodzenia na teren szkoły, poza części wspólne, rodziców bez maseczek, z dniem 15.09.2020r. wprowadza się całkowity zakaz wchodzenia...

Harmonogram zajęć realizowanych w roku szkolnym 2020/2021

HARMONOGRAM  ZAJĘĆ REALIZOWANYCH W ROKU SZKOLNYM 2020/2021W Publicznej  Szkole  Podstawowej  w Olszanach pt. „Podniesienie efektywności kształcenia w zakresie języka angielskiego w szkołach podstawowych,...

Rozpoczęcie Roku Szkolnego 2020/2021

Dziś po wielu miesiącach w naszej szkole ponownie zaczęło tętnić życie! Wszystko za sprawą rozpoczęcia nowego Roku Szkolnego 2020/2021. Oczywiście inauguracja odbywała...