Olszany w Górach Stołowych!!

W piękny słoneczny poranek 17 września uczniowie klas IV-VI naszej szkoły wybrali się na wycieczkę w góry…konkretnie do Parku Narodowego Gór Stołowych.  Wyprawa była możliwa dzięki udziale naszej szkoły w projekcie ekologicznym , który napisała pani Ania Jańczak-Róg.  O godzinie 8 rano wyruszyliśmy spod szkoły autokarem do Karłowa , czyli do miejsca, które leży o stóp Gór Stołowych…

Na miejscu byliśmy około godziny 10 rano i wyruszyliśmy w trasę , która była dla niektórych bardzo męcząca, gdyż musieliśmy iść cały czas pod górę J. W końcu doszliśmy na sam szczyt gór czyli Szczeliniec, który leży 919 m n.p.m. na szczęście na miejscu było schronisko, w którym mogliśmy zjeść oraz napis się gorącej czekolady i podziwiać piękne widoki które rozpościerały się ze szczytu. Po krótkim odpoczynku ruszyliśmy w dalszą trasę zwiedzając i podziwiając piękne formacje skalne oraz widoki. Zejście ze szczytu zajęło nam około godziny i od razu pojechaliśmy zwiedzić Błędne Skały, kolejne piękne miejsce warte zobaczenia! Trasa, którą się poruszaliśmy przypominała labirynt i nie ma co ukrywać był momenty, w których nieźle musieliśmy się natrudzić aby iść dalej, ponieważ była bardzo wąsko i ciasno pomiędzy skałami, często musieliśmy również uważać na głowę gdyż było bardzo nisko! Cała wycieczka była bardzo udana, cały czas widzieliśmy błękit nieba oraz piękne słońce dzięki czemu widoki zapierały dech w piersi!!

Powiązane treści

Comments

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Udostępnij artykuł

Ostatnie artykuły

KOMUNIKAT

W związku z utrzymującym się zagrożeniem epidemicznym, DO ODWOŁANIA przedłuża się obowiązek zakrywania ust i nosa przez osoby dorosłe oraz uczniów klas IV-VIII w...

List Dolnośląskiego Kuratora Oświaty do Rodziców

Szanowni Państwo! 1 września rozpoczął się rok szkolny 2020/2021. Rok wyjątkowo trudny, stojący bowiem pod znakiem bezprecedensowego wyzwania jakim...

Komunikat dla rodziców

W związku z przypadkami wchodzenia na teren szkoły, poza części wspólne, rodziców bez maseczek, z dniem 15.09.2020r. wprowadza się całkowity zakaz wchodzenia...

Harmonogram zajęć realizowanych w roku szkolnym 2020/2021

HARMONOGRAM  ZAJĘĆ REALIZOWANYCH W ROKU SZKOLNYM 2020/2021W Publicznej  Szkole  Podstawowej  w Olszanach pt. „Podniesienie efektywności kształcenia w zakresie języka angielskiego w szkołach podstawowych,...

Rozpoczęcie Roku Szkolnego 2020/2021

Dziś po wielu miesiącach w naszej szkole ponownie zaczęło tętnić życie! Wszystko za sprawą rozpoczęcia nowego Roku Szkolnego 2020/2021. Oczywiście inauguracja odbywała...