Szkolna wycieczka do Karpacza

We wtorek 14 czerwca z samego rana uczniowie klas IV-VI wraz z wychowawcami oraz panią Dyrektor wybrali się na dwudniową wycieczkę do Karpacza. Po przyjeździe do celu udaliśmy się autokarem pod wyciąg na Śnieżkę, aby zdobyć najwyższy szczyt Karkonoszy. Pogoda co prawda nie zachęcała do spaceru w góry jednak mimo wszystko szkoda, że tylko 9 uczniów zdecydowało wjechać wyciągiem a następnie wspiąć na sam szczyt…

Tym, którzy wybrali się w góry należą się wielkie słowa uznania!! Reszta uczestników wycieczki w tym czasie udała się wyszaleć na tor saneczkowy w centrum Karpacza. Około godziny14.00 już wszyscy razem udaliśmy się zobaczyć Świątynie Wang, a następnie poszliśmy do restauracji na obiad, po którym, udaliśmy się do schroniska, w którym mieliśmy nocować. Pobyt w schronisku i latanie po pokojach okazał się być największą frajdą dla naszych uczniów, w związku z czym zdecydowana większość z nich od razu odżyła . Wieczorem, przy pięknej słonecznej pogodzie udaliśmy się na pobliskie boisko Orlik, aby rozegrać mecz piłki nożnej, a następnie udaliśmy się do schroniska na kolację…, po której uczniowie rozeszli się do pokoi…niekoniecznie swoich . W późnych godzinach wieczornych zapanowała cisza….z rana po śniadaniu i zdaniu pokoi udaliśmy się do Aquapark w hotelu Sandra, w którym uczniowie korzystali z wodnych atrakcji przez 1,5h. Po opuszczeniu Aquaparku pojechaliśmy na obiad, a po zakupieniu pamiątek udaliśmy się w drogę powrotną do Olszan. Pod szkołą byliśmy o godzinie 15.00. Wszyscy uczestnicy wyjazdu byli zadowoleni z wyprawy jednak chcieliby żeby wycieczka trwała chociaż jeszcze jeden dzień dłużej…

Powiązane treści

Udostępnij

Ostatnie artykuły

Kształcenie na odległość – poradnik

Zachęcamy do pobierania poradnika kształcenia na odległość. Poradnik Kształcenie na odległość -edukacja wczesnoszkolna MENPobierz

List od Romana Kowalczyka – Dolnośląskiego Kuratora Oświaty

Szanowni Państwo Dyrektorzy i Nauczyciele! Koleżanki Koledzy! Państwo polskie jest wielką, bezcenną wartością. Trzeba było walki i pracy, potu i krwi kilku pokoleń,...

Komunikat z dnia 05.11.2020

Harmonogram zajęć

Zapraszamy do zapoznania sie z harmonogramem zajęć projektowych. harmonogram-projekt-wrzesien-grudzieńPobierz

Komunikat z dnia 23.10.2020

Dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza z oddziałami przedszkolnymi w Olszanach NAUKA ZDALNA KLASY IV-VIII